منتظران بیدار

ما میخواهیم ولایت از ما راضی باشد...

منتظران بیدار

ما میخواهیم ولایت از ما راضی باشد...

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

گویا یاور رهبر آمد خطاب به خدوم ملت، به سمع آقایانی خوش نیامده و خاطرشان را مکدر ساخته است،  قلب هایشان به درد آمده، منیت هایشان به سان زمین لرزه های چند ریشتری، و ندا سر می دهند فلانی برای ما تمام شده و از ما نیست. شما در خواب به سر می برید، به خیالتان مردم را خواب نما می کنید! احزاب برایش پشیزی نبودند که حال الف احزابتان رخ بنماید.

مقام شامختان برای خالی نبودن عریضه من من هایش را به پیشگاه معظم له عرضه داشته دریغ از نیم من فهم که تلاش های شبانه روزی را به کورس گذاشتن تعبیر می کند. ننگ بر کوته فکرانی که در دست گرفتن آرمان ها را انحراف دیدند1. ولیّ ما گفت همه ی سلیقه ها در انتخابات

، شما گفتید درست، ولی...! ولی در فرهنگ ملت ولیّ است و ره بر و در قاموس احزاب رهبر ولیّست گاهی ولی. قلب ملت، مفسر قلب ولی است اما در احزاب ، اتاق فکر- اتاق فسق به جای ولی است.

8 سال بازگشت به ریل اصلی انقلاب حجاب نیست ، انحراف نیست. حجاب قلب های شست و شو نکرده ی برخی از باتلاق نفاق است . خجل زده ما ملت هستیم از وجود کوتوله های عرصه ی سیاسی کاری که معلوم نیست در کجا مشق سیاست نوشته اند که واژه های سراسر قصورشان حکایات مثنوی های مولوی است .

آن یکی بس دوربین و دیده کور                    از سلیمان کور و دیده پای مور2

جناب مخرب ، آبشخورتان که از آبشخور احزاب منفک شد می بینید که روی کار آمدن مفتاح السلطنه من باب قفل های احزاب به در و دیوار شهر است. قفل ، نفاق است که مردم گمان بردند هر کس گفت مفتاح ، فتح الفتوح می شود . و اینکه معیار حزب الله و حزب اللهی بودن شما و طیف شما نیست . معیار، فریاد اللهم عجل لولیک الفرج در سازمان بین الملل است . ملاک ، فریاد پاک باطن مردم عصر بیداری است . ملاک، عکس همین انحرافی ( به تعبیر شما ) بر روی دیوار کوخ نشین پیرمرد سرزمینمان است . امروز روزی است که عوام خواص می شوند و خواص عوام . آفریقا نشین آن وری می شنود ندای عدالت را لیک ،منبردار و تیریبون دار کر با سواد این وری ..!!

در ضمایرتان بگنجانید که ایشان دعوت شده ی خاص شهدا بودند و لبیک مردم استقبال گرم شهدا از مهمان ویژه شان . شعار داده اید مومن از یک سوراخ چند بار گزیده نمی شود ، نیش چندم را شما می خورید که سرتان را به اجبار زیر لحاف نفاق فرو برده اید نه اینان که تنها لحافشان که هوایشان هم جداست . راستی مدرکتان را از کجا کسب کرده اید که در نظرتان کاخ نشین و کوخ نشین زیر یک لحاف هستند ؟

 « مسئولین نظام ایران انقلابی باید بدانند که عده ای از خدا بی خبر برای از بین بردن انقلاب هر کس را که بخواهد برای فقرا و مستمندان کار کند و راه انقلاب را بپیماید فورا اورا کمونیست و التقاطی می خوانند3 » و امروز انحرافی !

اصولتان همچون آفتاب پرستی است که مدام رنگ عوض می کند حالا مبالغه نباشد شما شده اید فصلی . طبق چه اصولی تکنوکرات ، حزب اللهی و ... در خورجین تحریراتتان جمع می شود ؟ بگذریم از این حزب بازی . ما می نویسیم اصول گرا شما بخوانید فصول گرا .

و در نهایت به عرضتان برسانم مراسم تشییع شهدا بود ، زیگورات چغازنبیل نبود ، عده ای هم حضور یافتند ، به کوری چشم حسود . پای گیرنده هایتان هم ننشستید ، ننشستید ، گوش هایتان را تیز کنید برای شنیدن فریاد دوباره ی عدل و بهار .

                                                                                                                                والسلام

                                                                                                                             (ف . محمدی )

...............................................................................

1- بیانات امام خامنه ای در آخرین دیدار با اعضای هیئت دولت 23 تیر92.

2- دفتر سوم مثنوی مولوی- بخش 118- قصه ی اهل سبا و حماقت ایشان.

3- صحیفه ی امام جلد 21- صفحه ی 86.

 

  • ف. محمدی